Bäverscouterna är för dig i förskoleklass och första klass och har möte varannan lördag. Vi träffas på Axelgård och i Linnebjers naturreservat knappt en mil öster om Lund. Du som scoutförälder kan stötta verksamheten genom att vara med och ordna samåkning till träffarna. Samåkningen organiseras på ett föräldramöte på det första bävermötet varje termin. Du som scoutförälder är också mycket välkomna att stötta scoutverksamheten som ledare eller hjälpledare och genom att hjälpa till på scoutkårens loppisdagar. Behöver du samåka till det första scoutmötet för terminen så maila till baver@torn.scout.se för att få kontaktuppgifter till närboende scoutföräldrar.

Ledare

På Bävrarna är Anita, Linnea och några till ledare, dessa når du på e-postadress baver@torn.scout.se

Vill du börja hos oss?

Är du sugen på att bli en del av vår scoutkår – antingen som ideellt engagerad eller medlem – fyll i formuläret här så hör vi av oss.

Bäver 6-7 år